Aura White Stemcell 15x IDR 850.000,-




Testimonial Aura White Collagen, Aura White Choco, Aura White Stemcell, Aura White Skin Spa, Aura Men Turbo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152503071096045.1073741897.285342771044&type=3

Extra Collagen ! Extra Taste ! Extra Glutathione ! Extra 15x Stemcell ! Extra Ingredient ! ? ? LEBIH PUTIH ! LEBIH POWER ! LEBIH EFEKTIF ! LIMITED STOCK ! FIRST COME FIRST SERVE ! GRAB IT NOW !

50x Anti Oxidant . Pro Whitening System . Gold Standard .

Apa itu stemcell?
Stem Cell juga dikenali sebagai Sel induk adalah sel yang berupaya menggantikan dirinya dan juga menghasilkan sel-sel baru untuk menggantikan sel-sel yang rosak dan mati. Sel induk embrionil adalah sel yang menghasilkan sel-sel induk manusia dan uri di dalam rahim ibu semasa perkembangan bayi manakala Sel induk dewasa adalah sel yang menggantikan sel-sel organ manusia dari kelahiran hingga dewasa.

Peranan Sel Induk Dalam Kesihatan:
Apabila fungsi sel induk dewasa kian menurun akibat proses penuaan serta faktor pemakanan dan gaya hidup, fungsi organ manusia boleh terjejas dan meningkatkan risiko penyakit kronik. Satu cara untuk melambatkan proses penuaan dan mengembalikan fungsi organ adalah dengan mengaktifkan semula fungsi sel induk dewasa melalui pengambilan ekstrak sel induk dari sumber luaran.

Sel Induk Sebagai Makanan Kesihatan:
Membantu mengurangkan kadar gula dalam darah, menstabilkan tekanan darah, membaiki sel-sel yang rosak, menggantikan sel yang lama dengan sel yang baru serta mengekalkan kesihatan sel. Sel induk yang digunakan dalam produk penjagaan kesihatan, banyak diperolehi daripada sumber uri manusia dan haiwan.

Ini menimbulkan permasalahan etika serta persoalan mengenai status halal dan kesesuaian sumber tersebut terutama sekali kepada umat islam.

Ekstrak Sel Induk berasaskan Tumbuhan:
Kajian saintifik oleh pakar kesihatan telah menunjukkan bahawa ekstrak sel induk dari sejenis pohon epal yang tumbuh di Switzerland, mampu memberikanperlindungan kepada sel induk tubuh dan mengaktifkan semula fungsinya yang terjejas akibat proses penuaan dan pengaruh pemakanan serta gaya hidup. Secara umumnya, sel induk berasaskan tumbuhan lebih kuat berbanding sel induk dari sumber manusia atau haiwan berdasarkan keupayaan tumbuhan hidup lebih lama walaupun berhadapan dengan faktor cuaca dan serangan makhluk perosak.

Aura White Stemcell ialah minuman kesihatan dan ianya juga membantu tekanan wanita moden menyebabkan mereka sering berhadapan dengan masalah kesihatan seperti haid tidak teratur, kulit tidak licin dan cerah, rahim lemah,

Selain amalan gaya hidup sihat, suplemen tambahan ini dapat membantu wanita mengatasi masalah-masalah tersebut, collagen atau dalam ejaaan Bahasa Melayunya ‘kolagen’ memang sinonim dengan kulit anjal dan kekal muda.

Sebagai seorang yang mementingkan kecantikan, anda pastinya tahu bahawa collagen adalah ramuan penting yang berkesan untuk menghasilkan kulit cantik yang diidamkan. Collagen bukanlah suatu bahan kimia yang dihasilkan di makmal.

Sebenarnya badan kita sendiri ada menghasilkan collagen. Cumanya jumlah kolagen yang boleh dihasilkan oleh badan semakin merosot apabila umur semakin meningkat & menyebabkan adanya garisan halus dan kedut pada kulit.

Maka kita perlu mengambil kolagen dari sumber luar antaranya melalui pemakanan. Mengulas keperluan suplemen dalam kehidupan wanita hari ini, Aurawhite Beauty memperkenalkan Aura White Stemcell dengan 15x stem sel dari buah-buahan terpilih, dimana ia boleh membantu anda memelihara kesihatan dalaman dan luaran serta melambatkan proses penuaan.

Antara Khasiat Utama di dalam Aurawhite Stemcell adalah pencerahan kulit lebih pantas?, kulit lebih anjal dan gebu , mengaktifkan penghasilan kolagen?,meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan?, mengatasi masalah kulit seperti jerawat,? pigmentasi & melasma, mengurangkan kedutan & garis halus ?pada wajah, memberi tenaga & meningkatkan stamina.

Formula Aura White Stemcell:

Salmon Collagen Peptide
- Kualiti kolagen Gred terbaik dari ikan laut dalam meningkatkan penghasilan kolagen yang berkualiti.

Extra Glutathione
- Memberi kuasa pencerahan 50% lebih pantas

15x Stem Cell
- Hasil dari ekstrak Phyto superfruit iaitu Green Apple Stemcell Phytocelltec, Maquiberry, Roselle Stemcell, Cranberries, Strawberry, Snow lotus Stemcell, Raspberry, Red Apple Stemcell, Blueberry, Pomegranate, Grapes, Dragonfruit stemcell, Brocolli Stemcell, Prune Stemcell & Kiwi Stemcell.

Virgin Coconut Oil ( Minyak Kelapa Dara Premium)

- Mempunyai 1001 khasiat untuk kesihatan membantu membunuh virus & bakteria dalam tubuh.Mencegah kepada penyakit di perkaya dengan zat tambahan yang mengandungi vitamin E,A dan D.

Rose Hips
- Di Negara Barat rosehips di gunakan untuk tujuan mencantikan kulit & awet muda. Menurunkan kadar kolestrol LDL & meningkatkan kadar HDL.

Camu Camu Fruit
- 60x lebih tinggi kandungan vitamin C dari oren! Ia hanya boleh di dapati di Negara Amazon yang baik untuk kesihatan dan kecantikan.

 Astaxanthin
- Mencegah dari radikal bebas. Astaxanthin mempunyai kekuatan anti oksidan tertinggi di dunia, memperbaiki daya tahan tubuh. Baik untuk mata, rambut & kulit.

Hyaluronic Acid
- Meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh. Kulit lebih sihat & lembap.

Oregano Leaf
- Merawat masalah kulit seperti luka, ruam, eczema,bengkak . Ia merangsang pegeluaran susu ibu, melancarkan haid,memulihkan otot rahim.

Pearl Powder
- Serbuk mutiara membantu merawat keradangan, meningkatkan penglihatan, meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan dan menguatkan rambut.

Kebaikan AURAWHITE STEMCELL SPECIAL EDITION
-Kesan seawal 7 hari.
-Dengan 15x Premium Stemcell
-Pencerahan kulit lebih pantas
-Kulit lebih anjal dan gebu
-Mengaktifkan penghasilan kolagen
-Anti Penuaan
-Meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan
-Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, pigmentasi & melasma.
-Mengurangkan kedutan & garis halus pada wajah.
-60% kulit lebih lembap
-Membantu masalah kulit
-Mengatasi masalah keguguran rambu-Mengurangkan parut & tompok hitam
-Mengurangkan cellulite
-Mengurangkan rekahan pada tumit
-Mengurangkan stretchmark
-Melembapkan bibir yang kering
-Detoxifikasi toksin dalam badan
- Atasi masalah sakit sendi
-Menguatkan tulang
-Menurunkan kadar kolestrol
-Memberi tenaga & meningkatkan stamina
-Meningkat pegeluran susu ibu
- Sesuai untuk lelaki dan wanita

Cara mengkonsumsi Aura White :
1. CAMPURKAN 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air masak juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan . Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.
2.kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia utk diminum
3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong krn memudahkan nutrisi utk menyerap kedalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam).
6. Masa haid dibolehkan minum Aura White di hari keempat pada saat masa haid.
7. Untuk Ibu Hamil dibolehkan minum pada saat umur kandungan di atas 4 bulan.
8. Selepas pengambilan Aurawhite elakan minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat, tetapi perbanyak air putih untuk hasil maksimal.

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna Aura White:
a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 buah asli.campuran lemon roselle..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..sekali cuba mesti nak minum lagi

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe.. :-)

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

Disclaimer : Hasil pada setiap orang berbeda tergantung Metabolisme pada orang tersebut, ada orang yang mendapatkan hasil  lebih cepat dan ada juga yang lambat.
Informasi Pemesanan dan Harga :
Silakan hubungi SMS: 021-94170787
Whats App (Fast Respon: 081380988168
Pib BB (Very Slow Respon): 514B9663/ 7CD59079
Atau bisa juga langsung klik menu Kontak Kami di atas.
Share this :

1 HU : 1,5jt (30 sachet @ 45gr)

1 HU : 168rb (100gr)

1 HU : 100rb (3 buah @ 345gr)

1 HU : 168rb s/d 358rb

1 HU : 1,9jt (4 botol @ 30ml)

Booknity

 
Copyright © 2013. URUSHOP - All Rights Reserved
Developed by Jasa Web Murah