Aura Men Turbo Collagen IDR 650.000,-


Testimonial Aura White Collagen, Aura White Choco, Aura White Stemcell, Aura White Skin Spa, Aura Men Turbo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152503071096045.1073741897.285342771044&type=3

Aura Men Turbo Collagen merupakan minuman kolagen pertama khusus untuk kaum Adam yang diformulasikan menggunakan teknologi dari Korea. Ia menggabungkan bahan seperti kolagen, whey protein, tribulus, campuran beri, saw palmetto, vitamin, stem sel dan sebagainya untuk memantapkan kesihatan dalaman dan menambahkan keyakinan dalam penampilan seorang lelaki sejati. Rasai kesan nya seawal 7 hari !!

Mamfaat Aura Men Turbo Collagen :
-Membantu mencerah, membersih & atasi masalah kulit seperti jerawat,kusam & kering.
-Membekalkan tenaga &stamina sang lelaki dengan kesan yang luarbiasa
-Membantu memejalkan otot secara semulajadi.
-Membuang angin, toksin&lemak dari dalam badan.
-Membantu masalah sakit sendi&lenguh badan.
-Membantu mengatasi masalah disfungsi seks.
-Membantu menambahkan kadar hormon testosterone.
-Meningkatkan tenaga dan kesihatan tubuh.
-Membantu melancarkan peredaran darah.
-Mengatasi masalah prostat&saluran kencing.
-Membantu meningkatkan keupayaan lelaki sejati secara semulajadi.
-Membantu menurunkan berat badan &mengempiskan perut yang buncit.

Formula Aura Men Turbo Collagen :
- 10x stemcell buah-buahan terpilih!
- Collagen Peptide
-Whey Protein
-Butea Superba
-Tribulus Guarana
-Saw Palmetto Extract
- Green Tea
-Hoodia
-Mucuna Pruriens
-Magui Berry
-Blackcurrant
-Egg Albumin
-Sea Cucumber
-Co Enzyme Q10
-Grape Seed
-Citrus Vitamin A,B,C,D,E, & B5, protein & mineral

Siapakah yang harus mencuba Aura Men Turbo Collagen :
-Lelaki yg ada masalah jerawat
-Lelaki yg ingin menjaga penampilan
-Lelaki yg ingin kulit lebih cerah
-Lelaki yg ingin kecergasan
-Lelaki setiap kali bangun tidur selalu sakit sendi
-Lelaki yang selalu jer cepat letih
-Lelaki yg ingin bentuk badan yg tegap

Cara mengkonsumsi Aura Men Turbo Collagen :
1. Bancuh 2 scoops Auramen bersama 150 ml air sejuk @ air masak..
2. Goncangkan (shake) dan sedia untuk minum..
3. Amalkan 2 kali sehari pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur..
4. Amalkan pemakana sihat, senaman/ work out dan minum air masak sekurang-kurangnye 8 gelas sehari..

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna Aura White:
a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 buah asli.campuran lemon roselle..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..sekali cuba mesti nak minum lagi

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe.. :-)

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

Disclaimer : Hasil pada setiap orang berbeda tergantung Metabolisme pada orang tersebut, ada orang yang mendapatkan hasil  lebih cepat dan ada juga yang lambat.
Informasi Pemesanan dan Harga :
Silakan hubungi SMS: 021-94170787
Whats App (Fast Respon: 081380988168
Pib BB (Very Slow Respon): 514B9663/ 7CD59079
Atau bisa juga langsung klik menu Kontak Kami di atas.
Share this :

1 HU : 1,5jt (30 sachet @ 45gr)

1 HU : 168rb (100gr)

1 HU : 100rb (3 buah @ 345gr)

1 HU : 168rb s/d 358rb

1 HU : 1,9jt (4 botol @ 30ml)

Booknity

 
Copyright © 2013. URUSHOP - All Rights Reserved
Developed by Jasa Web Murah